Traditional
Дизайнери: Генадій Заречнюк
Основою для побудови шрифта був зразок з книжки "Ілюстрована енциклопедія історії України" Київ, Спалах ЛТД, 1998. У вихідних даних зазначено: "Ілюстрації та художнє оформлення Лідії та Світлани Голембовських і Сергія Білостоцького".
Існує й зовсім інакший зразок: з титулу книжки "Микола Костомаров. Галерея портретів" Київ, Веселка, 1993. У вихідних даних: художник Сергій Семендяєв.
Інтерпретації різняться надзвичайно. Цікаво, що різниця накреслень "Т" і "А" одразу впадає в око (хоча й "неакцентоване О" теж, без сумніву, стилістично невірне). Натомість, "дрібні деталі", як, наприклад, заміни плавних овальних вічок у "О", "Р", "В" у першій інтерпретації на прямокутники із заокругленими кутами у другій, спочатку видаються майже непомітними. Але, власне ці деталі й є невід'ємною частиною українського стилю. Біда в тому, що, власне на підставі другого трактування, побудований відомий тепер цифровий шрифт DS-Rada. На мою думку, це не провина авторів цифрової версії - вони з цілком зрозумілих причин просто не могли взяти до уваги ці нюанси.
Для справедливости слід згадати й третю інтерпретацію (титул книжки "Історія галицького стрілецтва", Львів, Каменяр, 1991, художник Василь Сава) що є стилістично правильною але вирізняється накресленням літери "Е" (перевернуте "З" ?) і дуже сміливим кернинґом. Фактично замість пари "ГО" створено ліґатуру, яку в межах шрифтового формату Type 1 відтворити неможливо.
Traditional | $0 |
14.5 K |